2013. 08. 01.

Így ismertél ♥

Mezítelen asszony voltam,
ruha nélkül, csak a lelkem
az inak és a bőr alatt.
Úgy reszkettem, úgy térdeltem.
Te így ismertél. Ne tagadd!

Ziháltam a fájdalomtól,
szerelemre szomjúhoztam,
csak épp a szíved kiapadt.
Ilyen voltam, törött voltam,
s te így ismertél. Ne tagadd!

Mélyről jövőn ordítottam
ezerszer-átkos nevedet,
míg végül ajkam fölhasadt.
Vér fröcskölt fehér bőrödre.
Te így ismertél. Ne tagadd!

Túl sok gyertya csonkig égett
míg vártam virágzásunkat,
s a gyermek idő elszaladt.
Megviselt melletted élnem.
Te így ismertél. Ne tagadd!

Kiléptem tömb árnyékodból
megtépázott nőiséggel,
hisz belőlem csak ez maradt.
Elfordítom arcom tőled.
Te így ismersz most. Ne tagadd!



2 megjegyzés:

  1. Elgondolkodtató, szép, igaz, de elsősorban mégis megrázó sorok. Legalábbis engem mindenképp a gerincem mentén futkosó hideg borzongatott, miközben olvastam. És többek között ettől tetszett. Nem tudom, mennyire valós, megélt élethelyzet, mindenesetre azt hiszem, sikerült belehelyezkednem a vers végigolvasása alatt. És amekkora önsajnálógép vagyok, mmég élveztem is ezt.
    Bárhogy is, gratulálok a vershez! :) Csak azt sajnáltam, hogy amikor most megint gép közelébe kerültem, csak egy új verseket találtam.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm, a véleményt és a figyelmet is! :)
    Mostanában kicsit el vagyok havazva, talán ma össze tudok hozni valamit :).

    VálaszTörlés